E-handel til B2B og B2C

- flere muligheder i en fremtidssikret e-handelsløsning.


E-handel med 100% tæt integration til ERP-systemet

Kan I genkende udfordringerne herunder med virksomhedens webshop?

Udfordring

  • Dårlig eller ingen integration mellem webshoppen og ERP-systemet
  • Tidskrævende ordrehåndtering
  • Besværligt dataflyt fra ERP-systemet til webshoppen
  • Umoderne e-handel som ikke følger tidens webtrends
  • Begrænsede søgemuligheder for kunderne på shoppen
  • Manglende tilpasning til branche/produkter/service
Løsning

  • Et brugervenligt Content Management System som tilgås fra alle browsere
  • Personaliserede nyhedsbreve
  • Indbygget split-testing
  • Type-ahead søgning (som på Google)
  • Filtreret søgning baseret på produkternes features (farve, størrelse, dimensioner etc.)
  • Hurtigere og endnu bedre support
Værdi 

  • En automatiseret webshop sparer værdifuld intern tid i virksomheden
  • Kunderne oplever en højere servicegrad i form af en brugervenlig webshop med nem selvbetjening
  • Smidig håndtering af reklamationer
webshop_370x170

Hvorfor er e-handel så vigtigt?

Kundernes åbenhed over for e-handel er større end nogensinde, og e-handel fylder mere i ordretilgangen.

Kunderne stiller krav til jeres virksomhed og til jeres webshop.

Derfor er det utrolig vigtigt, at I har et stærkt værktøj, som understøtter hvad man forventer af en webshop i 2015.

webshop-370x170

Med en ny e-handelsløsning får I:

  • Et brugervenligt Content Management System som tilgås fra alle browsere
  • Mulighed for personaliseret e-mail marketing (nyhedsbreve)
  • Mulighed for ekstern hosting
  • Personaliseret e-handel
  • Indbygget split-testing
  • Type-ahead søgning (som på Google)
  • Filtreret søgning baseret på produkternes features (farve, størrelse, dimensioner etc.)
  • Hurtigere og endnu bedre support
e-handel

Optimér og automatisér din forretning

For os er e-handel ikke bare en indkøbskurv og et varesortiment. E-handel er i vores verden en servicekanal, som får succes hvis man:

  • flytter kunderelaterede forretningsprocesser online, som sparer tid internt i virksomheden og samtidigt øger servicegraden over for kunderne.
  • skaber brugervenlige løsninger, som skaber høj grad af selvbetjening for kunderne.
  • erstatter den trivielle kundeservice (ordremodtagelse, fakturaforespørgsler, mm.) med værdiskabende og rådgivende service.
  • kontinuerligt hjælper sine kunder med at bruge den nye servicekanal.